This isn't goodbye


Jag fick ordning på packningen och alla klädhögar i mitt rum tillslut, när jag lämnade Svarvarvägen i fredagseftermiddag. Om allt jag behöver är med återstår att se. Just nu är iallafall det som är glömt... kvar hemma!

Detta är vad som fick följa med och innebandyväskan ska bara få följa med tillbaka till Ö-vik igen innan min packning är fullbordad. Passet, visumet och pengar är med iallafall. Så jag känner mig hyfsat lugn ändå...




Nu är det strax dax för lunch och sen viktig match. Min sista. Nu kör vi!


Uppdaterar ikväll när jag ligger på hotellrummet på Arlanda och funderar över vad jag egentligen ska göra imorgon. Har inte riktigt fattat det än, så det kanske kryper på ikväll när jag lämnas ensam...



Kommentarer
Soufi

Åh vad det skall bli spännande att följa din blogg JP!! Du kommer att vara saknad hemma, men det här är ett äventyr som heter "duga", ett minne och en erfarenhet för livet som inte många har. Hoppas du får det underbart cowgirl :) Kärlek!!

2011-01-09 @ 21:00:08
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0