New month, new start


Jag har verkligen hamnat i en fantastisk värdfamilj, vill bara börja med att säga det. Fastän det går upp och ner för mig, gör det så mycket lättare att veta att man hamnat i en bra familj som ställer upp för en!

Igår var vi på gymmet där familjen är medlemmar och vi skrev även in mig i samma veva! Så snälla som de är fick jag mitt medlemskap av dem. Tack tack tack sa jag och nu är det bara dags för mig att komma igång med träningen. Jag ogillar ju inte mat så jag behöver komma i form nu..
Var på Zumba idag och det var roligt, men jag gillar mer att känna att jag verkligen jobbat arlset av mig. Ska bli spännande nu framöver att se hur det går!

Då kör vi!!


Har köpt lite nya träningskläder så att det kanske blir roligare..



Har även fått ännu fler roliga nyheter nu i veckan som gick!
BÅDE Johanna, som jag träffade i Stamford på Au Pair-skolan, och mamma kommer hit till mig nu i vår!!
Johanna kommer redan i slutet på Februari och mamma kommer i slutet på April.
Det ska bli sååååå roligt att få träffa några man känner och tycker om så mycket så det känns verkligen bra att ha något att se framemot! Hoppas att resterande delen av min familj kan komma och hälsa på under året och att några kompisar kan ta sig hit.

Johanna kommer 25 Februari!


Min fina mamma kommer i slutet på April!



Nu ska jag laga lite mat åt pojkarna, sen när jag slutat ska jag iväg på gymmet igen.. Glömde mitt kort där idag så då kan jag lika gärna träna lite då jag ändå måste hämta kortet! Sov gott ni där hemma!


X


Kommentarer
Soufi

Härligt, du verkar vara på gång!! Självklart blir träningen mycket roligare i snygga kläder :) Vill också ha fina kläder när jag tränar och skippa alla blåmärken över hela kroppen, men det får bli en annan gång i livet ;) Kramar till dig gumman!!

2011-02-01 @ 14:56:58
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0