Last day preparation


Nu börjar det närma sig med stormsteg. Idag har jag satt som en packdag, för det är sista chansen nu.
Imorgon åker jag nämligen ner till Stockholm med mitt fina innebandylag för att spela mina sista matcher för året och spendera mina sista dagar på svensk mark. Trodde att jag redan hade spelat klart all innebandy, men det rycker lite i benen när man får en chans som denna att spela i huvudstaden helgen innan jag åker. Det var kanske meningen.

Åter till packningen. Såhär såg mitt rum ut igår och det börjar krypa på en fet ångest över att jag verkligen MÅSTE ta tag i det där. Nu.



Igår sa jag och min tjejliga, som pappa brukar kalla oss, "på återseende" och fastän jag hade en klump i magen innan vi träffades pga att jag trodde det skulle bli jättejobbigt, kände jag mig mer tacksam över att jag har så fina vänner, och jag vet att de finns kvar när jag kommer hem. Förhoppningsvis kommer även några över till staterna någon gång under året och det skulle vara sjukt kul att få träffas på amerikansk mark.

Igår var vi på relaxen och hade det skönt och bara njöt av att få slappna av och komma bort från vardagen lite. Därefter åkte vi upp på håvgatan till Parkmans och fixade i ordning och avnjöt en fantastisk middag i form av Fondue! En perfekt kväll enligt mig.

Mina fantastist fina vänner, efter ca 20e försöket till att få en hyfsat bra bild...



Som sagt måste jag nu återgå till packningen. Jag är förmodligen världsmästare på att skjuta upp saker, men samtidigt sägs det ju att man presterar bättre under lite press. Om det stämmer återstår att se!


Skriver när jag styrt upp livet!
J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0