I'm gonna love you like I've never been hurt before


Kollade nyss på Melodifestivalen, ganska fantastiskt att jag kan sitta här i Dallas ett par tusen mil ifrån Sverige och kolla på live-program på datorn. Fastän jag är så långt borta hänger jag med i svängarna ändå. Klockan är bara halv tre på eftermiddagen här, lite halvtaskig mello-stämning såhär mitt på dagen, men helt okej ändå! Hade helst velat sitta hemma i soffan med en godisskål och chirre och bara mysa, men det får bli en annan dag!

Snälla Sverige, skicka ett bra bidrag till Eurovision i år, så att vi iallafall kan komma till final! (Heja Eric Saade)


Igår var jag ju som sagt på Robyn och den tjejen levererade, minst sagt! Grym scennärvaro och hon bara öste 100% hela konserten. All cred till henne alltså. Skön stil!
Det var även mycket folk där och en herrans massa snygga killar. Såklart var alla bögar. ALLA. Riktig härlig stämning var det iallafall och alla killar dansade och sjöng med i alla låtar. Härligt!




Jag och Sara!




Ikväll ska jag, Evelinn och Sara på middag och sen ska vi gå på bio. Hade tänkt att gå ut och parta med Sara ikväll men var febrig imorse och har ont i halsen idag så jag kände mig inte så pigg på det. Får bli en skön kväll istället!

Ha en trevlig kväll ni där hemma!
X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0