Saturday Night Live


Oj oj, nu ligger jag efter här med bloggandet!
Har hänt lite grejer sedan jag sist bloggade och jag hade ju tänkt att skriva ett inlägg eller två i helgen men det blev inte så.

Vi börjar med lördagen:

Jag åkte till Sara och vi började laga lite mat där. Potatisgratäng och kycklingfilé med bea-sås. Det var sååå gott att äntligen få riktig hemlagad mat då jag oftast lagar något snabbt åt pojkarna och sen äter jag typ yoghurt med flingor själv. Så det var riktigt uppskattat!
Sen fixade vi i ordning oss och började bege oss in mot Downtown. Vi mötte upp en Holländsk kille, som Sara "kände", på vägen som hängde med oss under kvällen.
Därefter åkte vi runt och letade parkering ett bra tag med tanke på att hela Dallas och många fler var ute på stan. Tullslut fick vi tag på en parkering och vi började leta upp ett ställe att gå till. Vi hamnade på Plush vilket var ganska dött till en början men sen när folket började ramla in blev det helt okej. Kan ju verkligen säga att det är stor skillnad på klubbarna här om man jämför med de som är hemma. Kan väl bero på att amerikanerna är speciella de också.. DJ:n var iallafall grym!! Grym musik och grymma remixer bjöd han på! Grymt...!

En hel del kändisar hade tagit sig hit till Dallas i helgen för att vara här och parta och kolla på Super Bowl som detta år hölls här i Dallas. Vi stötte på Jonas Brothers (...) och Dane Cook under lördagskvällen. P Diddy hade ett party som skulle gå på $25000..... Kände att det var några kronor för mycket denna gång så jag skippade det partyt..

Fix hos Sara
 

Ready to go


At Plush


Dancefloooor


Dane Cook som gapar och den grymma DJ:n




Lägger upp ett separat inlägg om söndagen och Super Bowl!

x



Kommentarer
Soufi

Vad fin du är JP!! Verkar som det blev en bra partykväll iaf :) Är det några snygga killar där borta då? Kram

2011-02-08 @ 23:28:02
URL: http://soufih.blogg.se/
johanna

tack soufi! vad snäll du är! blir som sagt alltid lika glad när jag ser att du kommenterat! är dock lite sämre på att svara och kommentera tillbaka men det ska väl bli bättre det också! har faktiskt inte sett några riktiga läckerbitar här borta. men en hel del hyfsat fräscha, har ju börjat på gym nu så att där hittar man en och annan muskelbyggare som ser helt okej ut. ska spana tills nästa gång om jag ser någon riktig goding! ;) kraaaam

2011-02-09 @ 04:25:38
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/
cassandra

hahaha ^^ kul liksom, 1 fråga och det var DU min kära texas bo! jag har faktiskt....10 MYNT!! YAY!!! :)



Montana-Louisiana-Pennsylvania-Maryland-Wisconsin-Indiana-Oregon-Arkansas-Idaho och West Virginia!! :D

Hoppas allting är bra med dig och att du trivs i familjen!! Snart har vi varit i våra familjer i 1 MÅNAD!!! JSUKT!! jag borde komma och hälsa på diiig någon gång!!! :D <3

2011-02-09 @ 14:18:50
URL: http://cassandraagren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0