I was like baby, baby, baby ooh


Igår kom värmen tillbaka hit till Dallas igen. Idag ska det bli upp mot +22 grader och hela nästa vecka ska temperaturen ligga kring 20-strecket.
Jag och Evelinn var och käkade middag på Cheescake Factory igårkväll och vi satt till och med på uteserveringen (!) och åt. Det är inte varje Februari man gör det. Men jag klagar då inte!

Sen skulle vi åka på bio för att se senaste Harry Potter-filmen.. Jag har redan sett den men eftersom att det bara skulle kosta $2 så kände jag att det inte gjorde så mycket att se den igen. Vi kom dit ganska precis till filmen skulle börja och när det är vår tur att köpa biljetter i kassan säger hon precis att den är slutsåld. Såklart.
Så vi åker vidare till en annan bio och ser om det går någon film som börjar ganska snart. Kollar upp på skärmen och 15 minuter senare sitter vi i biosalongen och inväntar Justin Biebers film "Never say never"... Hahaha. Säga vad man vill om honom men han är ju fantastiskt talangfull den killen alltså. Känner mig som 15 igen och som alla andra tonårsbrudar i hela världen som "loves" Justin Bieber... Har man gått och blivit starsstruck eller är det bara lite tillfällig Bieber-fever? Hahahaha. Haha


Igår fick jag äntligen ett grönt brev i postlådan, men inte det jag har väntat och suktat längst efter.. I alla fall så var det lite götta i brevet vilket uppskattades mycket. Har dock väntat ett brev med svenskt lösgodis i nästan 2 veckor och det här brevet skickades på 4 dagar.. Vart ligger mina ferarribilar nånstans?!

Det här låg i brevlådan igår!


Fick lite alla-hjärtansdag karra av far min. Tack tack!


Som om jag inte redan visste det.. Ha!




Skriver ikväll igen och uppdaterar om hur min NHL-debut var!
xx


Kommentarer
Amanda

Va duktig du är på att uppdatera! Älskar att läsa dina inlägg :)

2011-02-13 @ 17:42:33
URL: http://commongull.blogg.se/
Soufi

Billigt och bra i USA, jajemen!! Söt "pappa JP" som skickar geléhjärtan till dig :) Jag tror att dina ferraribilar blev tagna i tullen och kontrolleras vid det här tillfället så att de inte innehåller narkotika ;)



Ha så kul på hockeyn!!



Kram o Puss

2011-02-13 @ 20:41:31
URL: http://soufih.blogg.se/
johanna

Amanda: Tack, nu har jag börja tycka det är lite roligare att blogga då det händer lite grejer och man kommit in i det hela. Hur har du det? :)



Soufi: Ja, det är billigt och bra här! :D Haha, det värsta är att mitt brev blev det! Det kom idag och på brevet står det: Security Check.

Så det var därför det tog så lång tid! Men lika gott för det smakar det. :)

Kramar

2011-02-16 @ 04:49:17
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0