Fever disease


Ja, berättade ju om min tillfälliga feber häromdagen och det verkar ha smittat. Han är helt inne i Justin Bieber nu och det senaste han sa var:
O: What hair color has he?
J: Who? Justin Bieber?
O: Yeah, "Dusta Bieva"
J: Uhm, sort of blonde, like you..
O: Yeah! I'm Dusta Bieva!!

Och inte nog med det, han drog på sig en jäkla feber där, bokstavligt talat och var sjuk igår. Idag har han kryat på sig så vi ska ut och åka en sväng till Target så vi får komma ut ur huset lite. Det är nämligen +22 grader här nu så jag klättrar lite på väggarna.

Har köpt lite nyckelringar så att även mina nycklar får lite snygga accessoarer:

Hemnycklar

Bilnycklar, mitt namn fanns inte så jag fick snickra ihop det själv..



Ha en trevlig kväll!
X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0