Du får inte stoppa köttbullar i näsan


Förra veckan gjorde jag, hör och häpna, svenska köttbullar! Inge mamma scan eller färdiglagat här inte. Ända från grunden gjorde jag riktiga köttbullar. Okej, jag slaktade inte kon och malde köttfärsen men ni fattar..
Måste faktiskt erkänna och skryta lite, men det var banne mig bland de godaste (pappa du kan vara lugn, dina är fortfarande ohotade på första platsen) köttbullarna jag någonsin smakat. Ett helt enkelt simpelt recept från någon sida jag googlade, men ack så gott.

Även pojkarna var helförtjusta i bullarna så idag provar vi igen!

Här har ni beviset!





Nu åker lillen och jag till Target för att inhandla lite köttfärs!
X



Kommentarer
Bror

Ser riktigt smaskigt ut det där syrran : )

2011-03-02 @ 21:52:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0