Det blir en bra dag idag


Idag är jag på bra humör! Sen är det ju faktiskt en dag närmare nästa fredag, så det kan ju inte bli bättre.
Var ju lite nere igår eftersom att Johanna inte kom hit, men kvällen blev rätt bra ändå.

Hyrde en film för jag ville bara krypa ner under täcket och gå och lägga mig så fort jag fick reda på att Johanna inte skulle komma, men på kvällen frågade Evelinn om jag ville följa med på bio, så en kvart senare satt vi i biosalongen och kollade på reklam innan filmen Sanctum skulle börja. Han som gjort Titanic och Avatar har även gjort denna film, så förväntningarna var rätt höga. Och bra var den! Längesen jag såg en så bra film. Och snygg var killen med huvudrollen. Riktigt snygg.

Nu ska jag iväg och käka lunch med Evelinn på Cheesecake Factory, kan bli partaj ikväll också!
Hörs hej!

X


Kommentarer
Soufi

Man får äta godis och andra onyttigheter så länge man rör på sig och tränar, då behöver man inte sluta att äta det helt :) Hur går det för dig på gymmet förresten?? Du som hade så snygga träningskläder och allt ;) Kramar!!!

2011-02-27 @ 21:56:18
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0