Cheers to the freakin' weekend


Nu har jag helg! Igen..
Det känns som att veckorna bara flyger iväg alltså. Kan det bero på att jag har roligt?
Har varit här i USA i ganska precis en månad nu och samtidigt som det känns att jag kom hit alldeles nyss, känns det också som att jag varit här mycket längre! Svårt att beskriva, men det känns som att man är lite mer hemma nu iallafall, vilket känns ännu bättre.

Ikväll ska jag på ett litet födelsedagspartaj. Elizabeth fyllde år förra veckan och hade egentligen tänkt att ha det förra fredagen, men då kom snön och förstörde det hela, så nu provar vi igen. Vi ska träffas ett gäng på en restaurang som heter Gloria's och käka och sen lite senare ska ett live-band spela lite salsa-musik där. Kan bli spännande att se!

Imorgon blir det nog en stadsrunda med Evelinn och förhoppningsvis bio på kvällen. $2 för att kolla på bio klagar då inte jag på, lite skillnad motför hemma.. Älska Amerika!

Var även och gjorde stan en sväng idag också och hittade lite smått och gott. Tog faktiskt tag i kragen och knäppte kort på allt jag köpte, hehe.. Nöjd!

Koftan är från Abercrombie & Fitch och resten av sakerna är från Forever21. Koftan och byxorna är typ de skönaste kläderna jag äger för tillfället och tyckte att alla örhängerna var så söta. Hihi!







Sov gott ni där hemma, själv äter vi middag om en stund!
xx


Kommentarer
Soufi

Fina grejer!! Är avundsjuk på dig att du får köpa sådana där vår/sommar kläder :( Låter skönt att du har det så roligt, bra och att du trivs!! Kramar

2011-02-12 @ 08:37:21
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0