Svider i Sverige-hjärtat

Ligger på soffan och surfar runt lite på nätet, orkar inte ta mig för något annat just nu!
Pojkarna är på camp och jag ska åka och hämta dom om ett par minuter.
Strålande sol idag igen. Man är garanterad soldagar här Dallas nuförtiden och kommer väl vara det ett bra tag till. Det svider till i Sverige-hjärtat när man inte är ute då det är soligt, men det är sådär jätteskönt att vara ute i +40 grader speciellt länge. Svettas ju sönder..
Så jag skäms lite att säga att jag ligger inomhus en solig dag, men hade jag kunnat hade jag skickat värme och sol till er där hemma. Lovar. Får man säga att man längtar till hösten?

Ikväll lovar jag bilder från Los Angeles. Har bara 600 bilder att välja mellan så det tar en förjävla tid. Kommer inte att lägga upp 600 bilder direkt, men några ska ni allt få se. Ja, och skylten är självfallet med.


Puss & Kram
X


Kommentarer
Soufi

Åh ja, ge mig värmen!!! 9 grader hemma på morgonen idag. Brrrrr!!!



Kram

2011-08-11 @ 07:27:11
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0