Sverige, Sverige

Igår var jag som sagt och träffade en Tysk Au Pair som nyss kommit hit och är i min Au Pair-grupp och vi träffades på gallerian och tog en kaffe. Bara en stund senare kom det 3 till Au Pairer från Brasilien och Tyskland och den tyska Au Pairen säger, när hon fick höra att jag var ifrån Sverige, att det bor en svensk Au Pair i Plano som nyss kommit hit.

Fick hennes namn och efter lite research hittade jag henne och hon bor visst bara 15-20 minuter ifrån mig. Sen kommer det även en till svensk tjej till veckan som bor ungefär 25 min ifrån och jag hittade ännu en svensk som visst bor nedanför Dallas. Sjukt att det helt plötsligt är så många svenska Au Pairer här nu! Kul!
 


X


Kommentarer
Soufi

Kuuul!! Ni svenskar erövrar snart texas :)

2011-08-14 @ 20:34:52
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0