Stammis på sjukan nu också

Okej, har insett att när jag nämt ordet "imorgon" här på bloggen, har jag nog snarare menat i övermorgon eller dagen efter det. Så när jag säger att jag kommer skriva imorgon och berätta vad som ev. hänt, så kan det ta 2-4 arbetsdagar innan inlägget kommer upp på bloggen. Som med ett paket ungefär. Det ska komma imorgon, men det fastnar någonstans på vägen och sen kommer det några dagar senare. Är ni med mig?

Så imorgonkväll, vilket blir fredagmorgon för er, ska jag nog ha snott ihop ett inlägg om varför jag åker till doktorn för fjärde dagen i rad imorgon! Det är då förhoppningsvis sista gången jag är där, trots att de är väldigt trevliga där. Idag när jag klev innanför dörren sa tjejen i receptionen:
"Hi, Johanna! I'll let them know you're here. Go ahead and sit down."

Okeeeeeej? Nu blir man helt plötsligt igenkänd också. Kul. Riktigt kul. Ska berätta för er varför jag varit på sjukan så kanske ni tycker att det låter kul, ja. Men det har det inte varit. Fan den värsta smärtan jag varit med om.. Pappa kommer skratta åt mig nu, "för det är ju inte lätt att vara rädd för sprutor". Det är jag inte ens, men jag skiter i att mina päron inte tycker synd om mig så värst mycket, "huvudsaken är väl att du fick hjälp iallafall." Mmm. En väldans tur, mamma.
Nä, ska sluta gnälla nu för det är ju faktiskt tur att jag blivit bra. Jag har en skyddsängel som vakar över mig.

Fortsättning följer imorgon.. (kan ta upp emot 2-4 arbetsdagar som sagt) 
Nu ska jag sova och sen vakna upp och inleda nästsista dagen på sommarlovet! #lycka  
X


Kommentarer
Soufi

Men ååååh vad spännande!! Känner mig ungefär som alla twilight nördar som väntar ivrigt efter premiären på en ny twilight film, typ! Så inlägger får HELST inte ta 4 dagar!!! Träffade förresten pappsen din på stan häromdagen :)



Kram kram

2011-08-18 @ 09:36:53
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0