Los Angeles

Okej, ber om ursäkt för att det dröjt så länge med bilderna från Los Angeles, men det tog typ 3 timmar att ladda upp alla bilder, så det var inte bara...
Här kommer iallafall ett litet utplock från det bästa!

Vi började med att åka till Santa Monica Beach första kvällen!



Stranden och havet  <3


Fick agera livvakt ett tag där.. Baywatch nästa?!


Fina Johanna!


Perfekt strand för mig ju!




Vi hade en underbar kväll!

På söndagen åkte vi till Universal Studios!


Fick gå på röda mattan..


De spelade in ett avsnitt av Desperate Housewives på Wisteria Lane!




Från Fast & the Furious!

Wisteria Laneeeee. Fin bil'n!





Jag och min Paul!

Vann en Oscar! Tack mamma och pappa för att ni röstat..


Var på en grym Vattenshow!


Skådisarna..

Efter Universal strosade vi runt lite i Universal City innan vi drog till...

..Walk of fame!

Hollywood Blvd

På måndagen, vilket även var min 21:a födelsedag, åkte vi på en busstur runt hela LA!
Startade vid Hollywood Bowl som är en sorts utearena för konserter, musikaler, event osv.

Vidare till Chinese Theatre

Harry Potter!

Ser ni inte hur bra min och Brad Pitts händer passar? Har alltid vetat det..


Sen åkte vi vidare till Beverly Hills och de rikare områdena..

Pose vid Rodeo Drive


De spelade även in en film när vi var där, dock okänt vilken!

Lunchade på Farmers Market

Köpte en drink dagen till ära!


Hittade en fin karta

Sen närmade vi oss skylten..

På kvällen drog vi upp till Griffith Observatory som är en utsiktsplats


Nä, vi satt inte uppe på bokstäverna, men vi fick se skylten iallafall, nöjda och glada åkte vi vidare till..

..Hollywood och åt en fantastisk födelsedagsmiddag med drinkar och liveband och hela köret!
Jag hade en jättefin födelsedag!


Sista dagen packade vi ihop våra saker och åkte ner till Venice Beach! Fick lite Thailandskänsla där nere!


Johanna höll på drunkna så hon blev räddad av den här Baywatch-livräddarn!

Livet!

Glasspaus

Hittade hem till Venice Muscle Beach!

Marina Del Rey


Ville väldigt gärna hoppa i

Avslutade vår California-vistelse med en god lunch på en restaurang precis vid stranden med utsikt ut mot vattnet. Njöt av livet där vill jag lova! Hade allt som allt en fantastisk resa med Johanna och får ni möjlighet att åka dit, gör det!


Love
X


Kommentarer
Soufi

Härligt att du ÄNTLIGEN kom till havet!!

Hade du bara haft en röd baddräkt på dig hade du ju varit en yngre Pamela Andersson!!!



Jag tycker det såg ut om att den där "Pitt" hade små händer, du vet la vad de säger om män med små händer JP? Han kan ju inte leva upp till sitt namn iaf...



Underbara bilder!! Nu fattas bara en resa för mig dit :)



Kramar!!!!

2011-08-12 @ 21:28:44
URL: http://soufih.blogg.se/
Nina

Ååh! Ni ser ut att ha haft det awesome!!! :D

Fina bilder!

2011-08-13 @ 09:40:11
URL: http://stuck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0