Jag gillar denna vardag


Har haft en bra dag och är nu helt slut i huvudet. Är inte van att kliva upp strax före 7 am då pojkarna låtit mig sova ut under sommaren, till tidigast 07.30 iallafall. Vissa dagar sov dom ända till 9 am.
Nu är det andra bullar och jag kan ju egentligen bara gå och lägga mig igen då jag skjutsat dom till skolan, men då försöker jag ju ta vara på min lediga tid... Hehe
Idag tog jag det bara lugnt på förmiddagen och åkte till gymmet för Zumba vid tolv-snåret. Sedan hem och duscha, köpte med mig en jättegod sallad från ett ställe och avnjöt den till ett avsnitt av One tree hill. Sedan hämtade jag upp lillen och han var på bra humör. En halvtimme senare var det dags att hämta storebror och efter det ställde jag mig och gjorde hemgjorda chicken nuggets. Det var väldigt populärt!
"Great cooking" fick jag till och med höra!
När jag slutat jobba följde jag med Sverige till deras gym och jag sprang 3 miles. Skönt. Behöver verkligen komma igång med konditionen och löpningen så man får upp flåset och samtidigt bränner lite fläsk.

Nu blir det sängen och imorgon (ja, eller en annan dag) kommer lite sneakpeak på mina kommande resor för den resterande tiden av mitt amerikanska år!
X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0