Go' morron go' morron!

Njae, blev väckt av en ostämd (läs: fruktansvärt ostämd) gitarr då 12-åringen fick för sig att riva av ett gitarrsolo i form av rock-musik eller dylikt..


Idag regnar det här i Dallas! Det har inte regnat här sedan i slutet på Maj om jag inte minns fel, så det behövs verkligen. Nu behöver man iallafall inte få dåligt samvete för att man sitter inne en solig dag. Knepigt det där!

Iallafall så hade vi, i torsdags, haft 39 dagar med så varmt som 100 F (nästan 38 grader celcius, men det har varit allfrån 100-110) och siktade på att slå värmerekordet från 1980 som är 40 dagar, men vad händer? Jo, det blir mulet dag 40 och vi är EN jäkla dag ifrån att slå rekord. Vad är det liksom? Här har man plågats av den där värmen så länge, också får man inte ens slå rekord. Dåligt..

Idag ska jag träffa en ny Au Pair i mitt område och i min grupp som kom hit tidigare i veckan så vi ska ta en fika och kolla läget lite!

Hoppas ni har en bra dag där hemma!
X


Kommentarer
Soufi

Synd det där med rekordet, hade vart nåt att ha med i ditt cv i framtiden annars ;)

Ni får vara duktiga "faddrar" och ta väl hand om den nya au pairen :)



Kramar!!!!

2011-08-14 @ 01:20:42
URL: http://soufih.blogg.se/
Evelinn

Nu var det ju sa att rekordet var 42 dagar och på vår 41a dag blir det mulet (som var i torsdags).. Håll koll på dina dagar och nummer, Norrland :)

2011-08-14 @ 20:14:49
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
JP

Soufi: Ja, men det betyder att det kanske blir liiiite kallare här vilket inte är mig emot. :)



Evelinn: Jajajajajajaja, fröken!

2011-08-14 @ 23:22:37
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0