Är det inte det ena är det det andra

Nu börjar jag nästan undra vad det är för otur jag åkt på. Kanske sagt för många gånger att "nämen, jag blir aldrig sjuk" och glömt säga peppar, peppar efteråt eller något, för nu börjar jag nästan undra..

Såret där bak har nu läkt ihop väldigt fint (...) iallafall och det ömmar bara ytterst lite när jag sitter på ett visst sätt, men annars är det bra.

Denna vecka har jag dock både skurit mig i tummen, slagit i benet hårt i en av fotstöden på crosstrainern (fail av mig) och imorse brände jag mig på jävla pannkakshällen så att lill- och ringfingret på ena handen ömmar. Det är ju lite komiskt också..

Idag jobbar jag nu lite på förmiddagen, eller vi kollar en urdålig film som heter Dinotopia från 2002, ni vet han som är med i Prison Break, Wentworth Miller, är med och jag skäms, så dålig är den. Därför sitter jag med datorn i knäet samtidigt.

Om en dryg timme ska vi ner till Downtown, lunch på Hard Rock Café och sen på shopping till Galleria! 

Hoppas ni har en fin dag, vi förväntas att få +39 grader idag så allt är i sin ordning. Nästa vecka ska temperaturen dock börja sjunka lite, vågar jag säga att jag längtar? ;)
X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0