Påsk på svenskt vis i Amerikat


Klockan är 10 pm och jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Temperaturen är just nu +31 grader celsius och det är helt sjukt att det inte blir mycket svalare på kvällen ens. Jag ska verkligen inte klaga nu när denna temperatur är här, för jag vet att jag inte kommer att vilja gå utanför dörren om någon månad då +40 börjar tränga sig på..

I fredags var vi ju som sagt på påskbuffé på IKEA och man kände sig nästan som hemma när man fick se alla godsaker de hade dukat upp. Det var lax i alla dess former, sill, ägg, prinskorv och köttbullar, potatis, janssons frestelse med mera. Jag som älskar lax och endast ätit det EN gång sedan jag kom hit, var mäkta nöjd när jag fick se utbudet på den fronten. Nöjd!


Min tallrik

Me and Evelinn

Nina and Matilda



Nytt inlägg kommer om min fullspäckade, men härliga, lördag!
X


Kommentarer
Taraldmona

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-06-13 @ 07:23:16
URL: http://taraldmona.blogger20.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0