let's hear it for NEW YORK!!!

Åhå, hade ju tänkt att skriva om Fort Worth och lägga upp alla härliga bilder därifrån samt skriva om vilken härlig dag vi haft i poolen idag men det känns som att mina nyheter väger lite tyngre för stunden...

Åker nämligen till NYC om ganska precis en månad. JA DU LÄSTE RÄTT! Bokat och klart är det, så jag ska bara se till att inte bli dödssjuk så ska väl det här gå vägen. Big Apple, here I come!

Sen kommer ju min fina mamma om en vecka och vad kul det ska bli. Har redan ångest över hur jobbigt det kommer bli när hon ska åka hem igen.. Men det tar vi då! Först ska vi ha en awesome mor-och-dotter-vecka.

Sen sist men inte minst; Hade lite flyt när min värdmamma kom in i tv-rummet tidigare ikväll, där vi alla andra satt, och sa att hon hade bokat 4 st biljetter till fotbollsmatchen mellan FC Dallas - LA Galaxy.
Då säger min värdpappa att han inte kan gå för att han är i Florida så då kollar min värdmamma på mig och säger;
"Well, then there's one ticket left, Johanna, I guess you, me and the boys are gonna watch David Beckham!!" Alldeles uppspelt var hon, skulle gissa på att det är hennes frikort. Men vem har inte en crush på Becks?
Så ja, I guess it's my lucky day today!

Får blir ett inlägg om FW imorgon istället, nu ska jag drömma om the city that never sleeeeeeeeps!
X

Virgin Island, Bohol, Filippinerna.


Kommentarer
Linn

Ah, inte alls avundsjuk angående fotbollsmatchen, inte alls!

Hoppas du har det fint :) kram

2011-04-20 @ 08:10:34
Soufi

åååh, goa grrrejerr!! Vill också åka till N.Y en dag i mitt liv och du får åka dit SNART!! Inte helt fel att se Beckham spela live heller, tur att värdpappan inte kunde gå ;)



Kram

2011-04-20 @ 09:05:16
URL: http://soufih.blogg.se/
Johanna

Linn: Hihi, hoppas han dyker uppa bara, ska ta en bild åt dig och skicka isåfall! Allt är fint med mig, hoppas allt är bra med dig! :) Kramar!



Soufi: Jaaa, är jäkligt taggad vill jag lova! Både på Beckham och N.Y. ;)

2011-04-21 @ 05:04:03
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0