Jag är modoit, och jag älskar Örnsköldsvik

Nu har jag inte bloggat på länge men vill bara säga att man ibland blir extra stolt över den bakgrund man kommer ifrån och en sportfåne som mig blir väldigt glad över att Modo hockey, in i det sista, har krigat sig kvar i Elitserien. Det gör mig varm i hjärtat för jag vet hur mycket detta betyder för Örnsköldsvik och framför allt spelarna och Modo Hockey. Grattis!

Nu har jag hållit tummarna för Modo och hoppas att ni håller tummarna där hemma för att mitt Dallas Stars tar sig till slutspel! De har 2 poäng upp till slutspelsplats med tre matcher kvar. Crossing fingers!!




Kommentarer
Soufi

Det var en grym match i fjällräven arena och stämningen har aldrig varit bättre!! Fullt med folk och slutsålda biljetter. Du skulle varit där, det var rätt magiskt ochan fick rysningar flera gånger och då ska det sägas att jag i grund och botten är Frölunda fan ;) nu håller vi tummarna för Dallas! Kramar till dig vännen!

2011-04-09 @ 09:37:25
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0