Hard Rock Café

Förra veckan åkte jag och Nicole in till Downtown och till Hard Rock Café där vi mötte up Evelinn och Nina för en rockig lunch! Återigen en fantastisk dag och jag hade på mig mörkgrå jeans, ett svart linne och svarta boots vilket kanske var ett av de dummaste klädesval jag gjort med tanke på värmen, men jag överlevde. Nätt och jämt.  
Det är nu värmen har kommit hit för att stanna. Idag är det mulet, men ända +27 grader. Så varmt har vi det!

Glad påsk på er där hemma förresten!
Vi var i kyrkan i förmiddags och ikväll blir det amerikansk påskmiddag med honeyglazed ham!







Nu är det bara två dagar tills mamma kommer hit. Can't wait!!
X


Kommentarer
Anonym

Du hade iaf rätt kläder för rätt restaurang ;) vi har haft jävligt nice väder här hemma under påsken. Typ sommarvärme 20 grader varmt på dagarna är inte helt fel för en påsk i Norrland :) kramar

2011-04-25 @ 15:59:14
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0