Happy Easter and Happy birthday


Har haft en riktigt skön, lat dag idag och det har behövts. Dock sov jag alldeles för få timmar i natt och borde egentligen ha gått och lagt mig redan men vi sitter och slökollar på Shrek 2 så jag kommer mig inte för att gå upp och lägga mig. Höjden av lathet må tyckas, men det känns så jobbigt... "I'm super tiiiiireeeed"!

Idag var vi som sagt till kyrkan och det var intressant. Dock babblade prällen på lite väl mycket där på slutet så att jag höll på somna, men det var överlag helt okej. Sedan åkte jag och Nicole en sväng till mallet och strosade runt på Barnes & Noble och kollade lite böcker. Sedan akte vi hem och satt vid poolen en sväng för att till middag avnjuta en fantastisk måltid med mashed potatoes, ham, gravy och peas. Mycket gott!
Har förresten inte berättat om Nicole. Det är familjens första Au Pair och hon är här och hälsar på nu. Hon har varit här i snart 2 veckor och åker hem redan på onsdag. Time flies alltså! Men i samma veva som hon åker kommer ju mamma, så det blir inte alltför ensamt. Känns bra att det händer lite grejer och jag har lite saker att se framemot.

På tisdag kommer mamma, om en månad blir det NYC, min syster kommer förmodligen i mitten av Juni, Minnesota i Juli, weekend hos Johanna i Ohio i Augusti och däremellan någon gång ska jag ta mig upp till Lisa i Pittsburgh innan hon åker hem igen i September!  


Sist men inte minst vill jag gratta min bästa storebror Joakim som fyller 25 år idag! Halvvägs till 50, det börjar ta sig! ;) Happy b'day!



XX


Kommentarer
Emely

Du får gärna umgås med oss med om du känner dej ensam.Vi finns bara 20 minuter ifrån!

2011-04-25 @ 14:19:26
URL: http://emelykullman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0