Final destination, Dallas

Yay! Mamma kom med planet och vilken konstig känsla det var att se henne komma ut genom dörren på flygplatsen. Liksom här, i Dallas. Det var sjukt men riktigt skönt! Hon gick och la sig för en liten stund sen, och jag kan tänka mig att hon är rätt slut nu. Efter en 20 timmars flygresa, plus att klockan var 2 am när vi kom hem hit till huset förstår jag henne. Kommer ihåg hur trött jag var själv när jag anlände till staterna.
Nu är hon iallafall här vilket är skönt och hon blev impad av huset vilket väl är bra.

Hon fick även med sig lite godsaker åt mig.. hehe! Love Sweden!


Fick även ett brev av fadern min med ganska många dollar i vilket var väldigt tacksamt! Nu ska jag spara! (=köpa ett par nya joggingskor, eller en Michael Kors-väska) Tack tack!

XX


Kommentarer
Soufi

Härligt med mamma på besök och vilka grejer hon har lyckats smuggla med härifrån, inte dåligt!! Men ät inte upp allt med en gång ;) lycka till med sparandet, pappsen hade säkert tänkt att det skulle gå till en väska ;) kramar!!

2011-04-27 @ 23:42:36
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0