Blixtar och dunder, magiska under


Igårkväll fick vi världens storm här i Dallas! Jag var på Target med tjejerna och precis efter att Evelinn lämnat av mig hemma började det blåsa något fruktansvärt och hela himlen var upplyst av blixtar. Lite häftigt var det men samtidigt har man sån respekt för vädergudarna att man inte riktigt kan slappna av och njuta av att himlen är vacker när det faktiskt kan slå ner i just mitt hus när som helst. Så precis när jag skulle somna small det till och det lät som att något skulle bomba huset.. Kunde inte somna om på ett tag efter det.
Tydligen är det stormperiod här nere i Texas nu under våren, så det är väl bara att låta det dra igenom. Det kommer för det mesta på kvällen och eftersom att det är så pass varmt här nu gör det inte så mycket.

Nu drar jag på gymmet... Sen är det äntligen helg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0