After a hurricane comes a rainbow


Jag gjorde ett aktivt val imorse. Det blev gymmet istället för sovmorgon... Med tanke på att jag är van att kliva upp runt 07.30 varje morgon, var det inte alltför jobbigt att kliva upp samma tid även idag (okej, jag tog en timmes sovmorgon) för att åka till gymmet och spinna lite på cykeln. HATAR allt vad heter löpband och spinningcyklar men idag var det som att jag fick extra krafter och bara matade på där jag satt på cykeln. Tungt, riktigt tungt var det, men jag höll ihop och kämpade röven av mig för att få lite resultat från alla dessa träningspass. Förhoppningsvis lönar det sig i längden och trots att jag drar mig för att gå på spinningpass känner jag att det blir bättre för varje gång jag går. Kul liv, ja!


Färgade även håret idag. Det behövdes verkligen eftersom att jag inte färgat håret sen December då jag nyss kom hem från Asien. Hade en riktigt markant utväxt så nu är den borta! Skönt, men plånboken blev mindre glad.
Här är resultatet. Tyvärr tog jag ingen före-bild men ni kanske kan se utväxten på alla andra bilder... Hehe


Nu blir det sängen!
God natt!


Kommentarer
Soufi

Kämpa på, hej å hå!! Hårt slit ger resultat, så är det bara. Jättefin blond, svensk flicka :)



Kramar

2011-04-14 @ 21:56:56
URL: http://soufih.blogg.se/
Vemundruth

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-07-15 @ 09:53:14
URL: http://vemundruth.bloglabel.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0